درسادرسا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

درسا خانوم، عشق بابا امیر و مامان سارا

تولد دختر عموت ... ملیکا جون

1392/11/19 16:38
نویسنده : سارا
1,480 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام مامانی جون؛

امروز دو سال و یک ماهت کامل شد ... دوست نداشتم بیشتر از این واسه گذاشتن پست تولدها صبر کنم ...

می خوام پست ها رو جدا جدا بذارم ... فکر کنم بهتره

اول تولد ملیکا جون ... دختر عموی گلت که از من فقط 5 سال کوچیکتره ...!!!

92/10/18 بود یعنی شب تولد شما ...

وای از اون روز که چون چهارشنبه هم بود و از شرق باید میرفتم غرب ... دو ساعت و نیم توی ترافیک فقط کلاچ و ترمز می گرفتم مادرجون ... خدا رو شکر شما خسته بودی و کل راه رو خواب بودی وگرنه که هیچی دیگه

توی راه هم الهه جون بهم زنگ زد و تولد شما رو تبریک گفت و کلی خوشحالم کرد

حالا عکسها به روایت تصویر ...

راستی تم تولد قرمز مشکی بود ... من میخواستم تولدت رو تم کفشدوزک بگیرم که به این دلیل نشد

 

امیررضا ... درسا ... ابوالفضل

 

آپلود عکس

کیک تولد ملیکا جون

 

 آپلود عکس

شیطنت و بادکنک بازی

 

آپلود عکس

کفش عمه اعظم رو مدام پات میکردی ... میدونستی با تیپت سِت میشه

 

آپلود عکس

آخر سر هم شبیه کفدوزشکت کردن با کیک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان زری ترانه
20 بهمن 92 13:07
مبارکه مبارکه مبارککککککککککککککککک هم خونه نو هم تولدت . اینقدر مطلب گذاشتی نمی دونم کدومو بخونم . بر می گردم سر فرصت همه رو می خونم.
سارا
پاسخ
مرسی زری جونم هههه خودم آخرش مونده بودم چه جوری این همه مطلب و عکس آپلود کردم!!!! کلی بوس