درسادرسا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

درسا خانوم، عشق بابا امیر و مامان سارا

دومین سالگرد وبلاگت

1392/11/19 16:21
نویسنده : سارا
414 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دقیقاً دو ساله دارم واست می نویسم ... خوشحالم که این کار رو شروع کردم .... پیشنهاد دوست خوبم (سارینا مامان آرمان) بود .... یه مدت رفتم نی نی وبلاگ به پیشنهاد دوست جونیم (نرگس مامان ساینا) که اونجا بنویسم ... اما تنبلیم شد .... دوست داشتم همه چیز یکجا باشه .... راستش خیلی ها آدرس وبت رو دارن .... می شد کاری کرد که به اون صفحه منتقل بشن ... اما تنبلم دیگه ....

در هر صورت دوستت دارم و راضیم که خاطراتت رو ثبت می کنم .... خوشحالم که دوستای خوبی مثل نرگس جون ، سمیه جون ، الهه جون ، یاسی جون ، آیدا جون ، رها جون ، الناز جون  ، پگاه جون و .... پیدا کردم ...

به امید روزی که خودت وبت رو پر کنی عزیز دلم .... بوس بوس بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)