درسادرسا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

درسا خانوم، عشق بابا امیر و مامان سارا

آخرین پست

1392/12/26 7:29
نویسنده : سارا
554 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عشق مامان؛

این روزها نزدیک به عیده و زود میگذره ... تقریبا خیلی شلوغ پلوغ شده ... چند روزیه که میری مهد البته روزی 3-4 ساعت اونم بیشتر وقتها هستم تا عادت کنی ....

عشق مامان نمی دونم چرا ولی دیگه دلم نمی خواد واست وبلاگ بنویسم ... چراش رو نمی دونم ولی میدونم دیگه نمی نویسم .... عاشقتم

به دوستای خوب و مهربونم سر میزنم و خوشحالم که این مدت باهاشون بودم ....

دوستت دارم عزیزم ... خاطرات از این به بعد شاید توی یک دفتر ثبت بشه .... بوسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان زری ترانه
3 فروردین 93 20:31
سال نو مبارک ایشاا... که سال بسیار خوب و خوشی برای شما و درسا جونم باشه . عزیزم ناراحت شدم دیگه نمی نویسی ولی ما رو از احوالات خودتون بی خبر نزارین . دوست دارم ایشاا... که همیشه شاد و خندون باشین
سارا
پاسخ
سال نو شنا هم مبارک گلم ..... چشم عزیزم .... حتما پیشت میام خانومیییی ..... ما هم دوستت داریم
sina
8 فروردین 93 17:52
cheghadar bad rasti sale no shoma va agha amir va dorsa khanom mobarak bashe
سارا
پاسخ
شرمندهوآقا سینا ... نمیدونم شاید یه روزی دوباره نوشتم ممنون سال نو شما و خانواده هم مبارک . .. ایشالا سال خوبی داشته باشین
خاله نرگس
20 فروردین 93 1:43
سارا جون این الان یعنی چی من دق می کنم همینطوری هم دلم برای درسایی یک ذره شده یعنی عکسم نمی ذاری من قهلم راستی سال نو تون مبارککککککککککککک یه عالمه فراوووووون برات فرم ها رو دوباره فرستادم ها ببین نیومده ایمیل بزن بهم بازم
سارا
پاسخ
سلام خاله جون خوشگلم ما هم کلی دلمون واستون تنگ شده نه تر خدا قهل نکن دلم می پوسه هااااا میام حتما یه جوری از خودمون با خبرت می کنم عزیزم مرسی باشه چشم نگاه می کنم عزیزم کلی عشقمو ببوس
مامان زری ترانه
17 تیر 93 9:26
سلام سارا جان . خوبی عزیزم . درساجان چطوره . دلمون برات تنگ شده . با درس و امتحانا چطوری؟ درسا جونی بزرگ شده یا نه . یه عکسی ازش بزار ببینیمش
سارا
پاسخ
سلام زری جون خوبم امتحانا و درسها که ول شد خواهر ایشالا حتما به زودی با عکس برمیگردم