درسادرسا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

درسا خانوم، عشق بابا امیر و مامان سارا

22 ماهگی درسا جونی ..... محرم 92

1392/11/19 16:21
نویسنده : سارا
347 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخملی ناز مامان؛

این روزها خیلی خیلی (هزار ماشالا) شیطون شدی ... بعضی وقتها جیغم رو در میاری ... یه جا بند نمیشی و همش داری کنکاش می کنی ...

هفته پیش که مامانی نبود من و شما بیشتر از همیشه با هم بودیم ... مخصوصاً که به لطف امام حسین آشپزخانه نیمه تعطیل بود ... (ههههه)

فردا صبح مامانی داره بر میگرده و من از ذوقم بیخواب شدم ... می خوایم با هم بریم فرودگاه دنبالش آخه خیلی دلم واسش تنگ شده .... خیلیییییییییییییییییییییییی

یکی دو روزه همش می گی (مامان دل داغه) ... نمی دونم با گریپ میکسچر و ماست چکیده و اینا خوب نشدی ... اسهال نداری اما امروز که میترا جون (دخترعمه من) بهم گفت بهت او.آر.اس بدم بهتر شدی خدا رو شکر و الان خوابی ... در صورتی که دیشب نیم ساعت یه بار با گریه از خواب بیدار می شدی

تقریباً همه چیز رو مفهوم و کامل می گی ... جملاتت به پنج کلمه ترکیبی ارتقا پیدا کرده ... (ماشالا)

بقیه به روایت تصویر (مثل همیشه)


آپلود عکس

محرم 91 --- لویزان امام زاده پنج تن --- ظهر عاشورا


آپلود عکس

محرم 92 --- لویزان امام زاده پنج تن ---- ظهر عاشورا


آپلود عکس

خونه عمه اکرم --- سه چرخه ابوالفضل --- سال 91


آپلود عکس

خونه خودمون --- سه چرخه خودت --- سال 92 (روزی که 22 ماهه شدی)

فکر نمی کردم سه چرخه ها مثل هم باشه ولی بعد از دیدن عکسها [تعجب]


آپلود عکس

این شال و کلاه و بوت رو دو جای مختلف گرفتم ولی خیلی جالب اینجوری با هم ست شد


آپلود عکس

یه روزی که آماده شدی بریم بیرون


آپلود عکس

دخملی خوانندگی می کند 


آپلود عکس

داریم میریم دسته بابا امیر اینا 


آپلود عکس

مدل جدید خوابیدن ... هههه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)