درسادرسا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

درسا خانوم، عشق بابا امیر و مامان سارا

سلامی گرم

1391/4/26 0:23
نویسنده : سارا
516 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد تا سلام به همه نی نی ها و مامانای گلشون

من سارا هستم 25 سالمه و نی نیم اسمش درسا هست و من و باباش عاشقشیم.

این وبلاگ رو اینجا ساختم بنا به دلایلی! (بیشترش واسه این بود که یکی از دوستام ازم خواسته بود)

رومزگی های درسا رو اینجا نمی نویسم، دخترم از قبل از تولدش یک وبلاگ داره با همه خاطراتش.

اینم آدرس وبلاگ:

Dorsakhanom.blogfa.com

دوست داشتی بهمون سر بزن عزیزم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ساینا
29 تیر 91 11:47
وای عزیزم کار خوبی کردی. امیدوارم همیشه موفق باشی.


مرسی عزیزم
مامان ترنم کوچولو
8 آذر 91 21:06
سلام عزیزم خصوصی دارین.چه جالب دقیقا روز 27 فروردین که فهمیدین یه نازنازی دارین تاریخ عقد ماست


اااا چه جالب ایشالا همیشه خوشبخت باشید عزیزم
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
29 خرداد 92 0:08
اینو مینویسم واسه پست 17 ماهه شدی...
عزیز خاله 17 ماهگیت مبارک.دیگه به واکسن نزدیک شدی.ایشالا به سلامتی
ای جانم دیگه حسابی کباب خور شده دخملمون.
طبق گفته خاله نرگس که از خاله الهه نقل قول کردن باید کفش بچه رو یه سایز بزرگتر بگیری از طرفی هم باید چسب دار بگیری که نیفته از پاش.
وای چه خوب که میگه بلهههههههههههه من هر چی روشا رو صدا میزنم جواب نمیده تا الان 10 باری نصف جون شدم.
ای جان چه قدر توپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ به نظرم یه چندتاییشو بده روشا نیست که بی توپه
لباس بنفشه رو عشقه با اون مانکن خوشگلش.


✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
29 خرداد 92 0:11
مرسی بابت پذیرفتن دعوت.
خواهر چرا تو متن سئوالات تغییر ایجاد کردی؟گفته بود در پخت چه غذایی تبحر ندارید؟
وای اصلا به امیر آقا نمیاد از این حرفا.یعنی مردم از خنده.بنده خدا خودش اگه بخونه میگه سارا سانسورش کن.



خواهش می شه خواهر
مرسی از دعوت عزیزم
خواهر اونش سخت بود آخه توی یک صفحه همه غذاها جا نمیشد منم یه کلمه رو حذف کردم
جدی چرا نیاد خواهر اونم دل داره خوبببببب
اتفاقاً بهش گفتم واسش جالب بود که این اس ام اس بهترین اس ام اس گوشیمه ههههههههه
mamane hilda
30 خرداد 92 2:58
saloooooooooom
horaaaaaaaaaaaaaaa
ma nazar migozarim omidavarane
ashegheetam dorsa ba un sheklele mahet azizzzzzzzzzzzzam


سلام سمیه خانم گل
ههههههههه بله خواهر البته که امیدوارانه
بوس بوس
مهسا
4 مرداد 92 19:38
سلام ازتون یک عالمههههههههههههههههههههه خواهش میکنم که ب بردیا توی جشنواره رای بدی باید شماره765رو به20008080200بفرستین ازتون خیللییییییییییییییییییییییییییییییییی ممنونم با رای دادنتون مارو خوشحال کند عکسش روی وبلاگم هست میتونید ببینید خواهش میکنم رای بدید. خواهش...
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
15 مرداد 92 0:28
الهی بمیرم چرا درسا جونم حالش بد شده.بلا دور باشه.
امیدوارم چیز خاصی نباشه.شاید آب به آب شده.
خبرشو حتما برامون بنویس خیلی نگران شدم.



نمی دونم الهه جون ... ایشالا خواهر
فکر کنم چیز بدی خورده که بهش نساخته
حتما عزیزم
نشد بیام نظرتو جا به جا کنم ... ببوس روشا جونمو
خاله نرگس
1 مهر 92 23:14
20 ماهگی مبارک عشق خوشگلم. الهی بگردم تو آب افتادی عیب نداره خاله جون بزرگ شدی. تازه آب بازی هم کردی. به به هواپیما هم که سوار شدی. سارا جون با بچه خیلی سخته. من که جرات ندارم. می بوسمتون یه عالمه
خاله نرگس
1 مهر 92 23:16
همیشه به عروسی عزیزم. به به دوباره شما جای ما هم خیلی خیلی خالی راست می گه عروسکم شامشو زودتر بدین دیگه . عشقم گرسنشه. خیلی دلم برات تنگ شده خاله جون. انشاله به زودی ببینمتون
الناز مامان بنیا
9 آبان 92 11:26
دلم برات تنگ شدههه