درسادرسا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

درسا خانوم، عشق بابا امیر و مامان سارا

23 ماهه شدی

1392/11/19 16:21
نویسنده : سارا
709 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک مامان؛

ببخشید که اینقدر دیر اومدم واسه آپ کردن وبت عشقم ...

این روزها خیلی شلوغ پلوغه ... البته سه ماه گذشته همینجوری بوده ... داریم به اومدن دایی امین نزدیک می شیم و همچنین امتحانهای من .... فکر با شما من قراره درس بخونم ... چه جوریش رو نمی دونم ...

خلاصه که تقریباً همه چیز رو با جمله می خوای ... دو هفته ای بود که شیشه رو کامل ازت گرفتم اما به دلیل اینکه سرما خوردی و باید مایعات می خوردی ... لیوان رو هم خیلی دوست نداری دوباره شیشه برگشت اما نه برای خواب ... دیگه موقع خواب بدون شیشه می خوابی خدا رو شکر ....

خدا رو شکر خبری نبوده جز سلامتی ...

چند تا عکس و توضیحات لازمه ... راستی هنوز بعضی وقتها باورم نمیشه که الان مادرتم ...  این دو سال چقدر زود گذشت ...


آپلود عکس

داری آهنگ عروسک خوشگل من گوش می کنی و همراهش می خونی


آپلود عکس

ماهک دوست جونی شما ... دختر همسایه روبروییمون


آپلود عکس

خودم چتری هات رو کوتاه کردم ... خوب شده نه!


آپلود عکس

روزی که 23 ماهه شدی


آپلود عکس

آماده شدی با دوستای من بریم بیرون


آپلود عکس

شیطونی و قر دادن در فرحزاد


آپلود عکس

عکس دسته جمعی با دوستای مامان سارا

از راست (خاله مریم - مامان سارا - خاله مهتاب - خاله مصی)


آپلود عکس

آخر شب هم با بابا امیر رفتیم هایپر استار



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فائزه
3 خرداد 94 19:41
دوستات بیماری روحی دارن حتما اون خاله مصی که چی بگم اگه خوشگل بودن ارایش نمی کردنخاله مصی فقط برای اینکه مثلا حجاب داره یه شال انداخته روی سرش از الان بهت میگم با اونا دوست نشو. من هنوز 12ونیم سالمه ها دارم بهت اینا رو میگم .باز اون خاله مریم خوب بود